Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. paštu info@valmarket.lt arba skambinkite telefonu +370 687 76172. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.

Ar galima užsakyti prekę telefonu?

Prekę užsakyti galite visais jums patogiais kanalais, t.y. internetu, telefonu, elektroniniu paštu arba parašę mums žinutę Facebook paskyroje.

Kaip nusprendžiate, ar galiu prekę įsigyti išsimokėtinai?

Sprendimą, ar suteikti finansavimą prekei įsigyti, visais atvejais priima lizingo paslaugas teikianti bendrovė, kuriai siunčiama jūsų užklausa.

Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Numatomas prekių pristatymas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 1-3 darbo dienas.

PREKIŲ PARUOŠIMAS IR PRISTATYMAS  ~5-10 D.D.

UŽSAKYMAI KOMPLEKUOJAMI IKI KIEKVIENOS SAVAITĖS PIRMADIENIO IR IKI SEKANČIOS SAVAITĖS PABAIGOS IŠVEŽIOJAMA PAS UŽSAKOVUS.

P.S DALIAI PRODUKCIJOS REIKALINGI NESUDĖTINGI SUKOMPLEKTAVIMO DARBAI (SURINKIMAS IR ĮNEŠIMAS Į KAINĄ NEĮSKAIČIUOTAS).

Kur VALmarket.lt pristato prekes?

Prekių pristatymą vykdome visoje Lietuvoje.

Ar galiu prekes atsiimti pats?

Taip, prekes galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje adresu Kalniečių g. 219, Kaunas. Prekių atsiėmimo skyrius dirba pirmadieniais – penktadieniais 10:00 – 18:30. Švenčių dienomis prekių atsiėmimo skyrius nedirba.

Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?

Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, parašykite mums elektroninį laišką į info@valmarket.lt iš elektronio pašto, kurį nurodėte pirkimo procese. Laiške nurodykite vardą ir pavardę asmens, kuris atsiims prekes vietoje jūsų.

Kaip galiu gauti sąskaitą už pirktas prekes?

Sąskaitą už pirktas prekes galite gauti po prekės pristatymo paraše mums elektroninį laišką į info@valmarket.lt

Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Užfiksavę, kad siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar išoriškai pažeista) arba siuntos komplektacija netinkama, turite NEDELSIANT pažymėti savo pastabas siuntos perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimų aktą.

Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu info@valmarket.lt arba skambinkite telefonu +370 687 76172

Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą?

Susisiekite su Mumis